reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renata Murgašová

Renata Murgašová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám vynikajúcich rodičov, ktorí ma naučili vážiť si druhých, ukázali mi lásku.Mám skvelú sestru, ktorá mi je bútľavou vŕbou a najlepšou priateľkou, bez nej by bol môj život o dosť ťažší, ale niekedy aj menej stresový :).Mám 2 perfektné detičky, ktoré mi dávajú lásku a najlepšie uslintané božteky. Mám milujúceho manžela, ktorý mi ukázal čo je láska a miluje ma tak, ako doteraz nikto. Napĺňa ma šťastím. Je ochotný splniť všetky moje podivné nápady a som mu za to veľmi vďačná.Som šťastná:). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Sme bábkou v rukách osudu?

Renata Murgašová

Sme bábkou v rukách osudu?

Každý deň sa stretávam s ľuďmi, ktorí sú nešťastní z toho ako žijú, ako sa všetko zmenilo, prečo sa tomu tak stalo. To ma núti zamyslieť sa, či sme zodpovední za takéto náhle zvraty v našom živote, alebo to proste tak malo byť a my sa už len vezieme na vlne osudu.

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu